tisdag 22 maj 2012

Sommar!

Vilken underbar dag!! 
Idag är jag glad att jag är student. Igår satt vi inne i skolan i 11 timmar, när jag kom hem spenderades ytterligare några timmar framför datorn med fixande. Idag kände vi att gårdagens depression skulle botas så vi bestämde oss för att plugga ute på min baksida. Toppen eftersom internet når ända ut! Vilken bra idé det var, vi har skrivit mer än någon annan dag. Nu har vi bara teorikritik och korrekturläsning kvar!!!!!!
 
 Dagens mat bestod av bakadpotatis, yummie!!
 Jag älskar keso. Skulle kunna äta en hel burk på 10 min, lätt! Tydligen är det väldigt nyttigt för vegetarianer också, win-win situation! 
Har precis kommit in efter att ha varit ute och sprungit i solen såååå skönt! Nu väntar nästa datapass, wish me good luck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar