fredag 25 maj 2012

Happy Friday!!!!

Jag håller lite halvt på att svimma. Jag har i princip fått en praktikplats i San Francisco (eller Toronto, jag verkar få välja). SJUKT! Jag ska då arbeta med marknadsföring och bygga upp ett företags supply department, låter verkligen hur kul som helst!! Plus att ett annat företag i Kalifornien verkar vara intresserade av mig, de anordnar fantastiska bröllop. Jag har ju sökt olika praktikplatser inom marknadsföring och event till hösten.

Nu gäller det att väga för- och nackdelar mot varandra. Vad är bäst att lära sig- riktigt bra engelska eller franska? Vart får jag ut mest av praktiken? Vad vill jag? En annan plan jag har är att ta studieuppehåll och åka till Frankrike och lära mig baka på ett bageri i ett halvår. Jag väntar också svar från flera olika företag men egentligen har jag väl redan bestämt mig vad jag verkligen vill göra, att lita på sin magkänsla är det bästa man kan göra. Gäller bara att lista ut vad den säger ;) Sen kommer oftast de bästa idéerna precis när det börjar dra i hop sig!

Sara hittade den här bilden från Nätverksdagen förra hösten. Det var bland det roligaste jag gjort, på alla bilder har jag ett stooort leende! 


Att sitta instängd och skriva en c-uppsats är kanske inte lika kul men men jag ska väl inte klaga i kväll kommer den vara klar och vi spenderade ändå en månad i USA tack vare den!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar