lördag 26 maj 2012

Pensionärer

Gårdagen skulle ha firats med pompa och ståt (uppsatsen är ju klar, bara lite småändringar sen kan vi lämna in den kl 10 på måndag) men efter denna vecka med 5-6 timmars sömn per natt, var jag helt slut. Innan och efter skrivandet med uppsatsen har jag hållt på med höstens planer. Har haft ont i halsen de senaste dagarna och igår kändes det som febern kom på besök. Poängen är iaf att jag ställde in planerna och sa att jag skulle åka hem till mamma och pappa och lägga mig i soffan eller bara ligga hem själv. Sara var också död så det slutade med att vi hamnade i min soffa och kollade på Let´s dance. Väldigt mysigt! Rätt att Marcus åkte ut tycker jag. Anton och Molly dansar på en annan nivå. Visst han var jätte duktig igår men han tävlar mot två riktigt duktiga dansare!!! Men vem vinner?!

Sara gjorde fantastiska mackor!! 

 Till efterrätt åt vi varma bär och daimglass!!! 
Ingen dålig kväll det blev! Trodde inte jag skulle säga det men jag gillar verkligen Let´s dance! Speciellt en viss Hysén, synd att han spelar för det andra laget ;) höhö!

Nu ska jag iväg till Smultris!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar