fredag 4 maj 2012

Kött?!

Här fixas och fixas det, bokrelease på Smultris på g som ni vet!
Vet ni vad jag åt igår?? 
En smaskig sallad... 
 ... och biffstroganof!
Eftersom jag har varit vegetarian så länge och nu blivit känslig mot gluten så tyckte doktorn att jag skulle äta fisk en gång i veckan och försöka äta kött någon gång då och då. Igår blev en någon gång då och då. Jag tycker om smaken på stroganof så jag tänkte att det var bra att testa! Och gott var det! Har ätit kött under ett år nu bara för att få i mig bra ämnen. Första gången grät jag nästan men nu går det riktigt bra så länge det inte är för köttigt. Men jag äter kött kanske varannan månad och har inga som helst planer på att äta speciellt mycket mer men man måste ju lyssna på vad doktorn säger...

 Den ena varianten av cake pops jag gjorde var ju inte optimal att sätta på pinne. Pinnen gick igen kakan efter någon minut. Igår använde jag dem som vanliga kakor istället! 
Tillbaka till fixandet! Ha en mysig fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar