måndag 21 maj 2012

No life

Dagen insikt: Denna vecka kan beskrivas med tre ord: ingen oplanerad fritid. Under veckan har vi reportage på Smultris och ansökningar till hösten ska skrivas. Har inte haft min skypeintervju med företaget i Nice än men ska jag vara ärlig tror jag att det blir lite väl tufft att som han uttryckte det "sätta miljonavtal på franska", frågan är vad jag kommer få ut av praktiken då men men time will tell, kanske blir det grymt bra om jag får den! På fredag räknar vi med att ha en heeelt klar c-uppsats, korrekturläst och färdig att lämna in. Det är inte inlämning förrens på måndag men till helgen har vi morsdag dagar ute på Smulris så då blir det ingen c-uppsats. Men förstår ni om en vecka är uppsatsen inne och bara en opponering återstår till av terminen!!! 

Jaja det jag vill säga är att min tårtvecka får flytta till nästa vecka. Boring, jag vet men tro mig jag sörjer mer över denna gräva-ner-sig-i-skolan-veckan än någon annan! På onsdag är det bal nummer två för Adam så en flykt från datorn finns iaf :)

Nästa måndag kommer första tårtan, än så länge har jag kommit på fem olika så två återstår. Två stycken är riktigt roliga så jag hoppas de smakar lika gott som de verkar vara roliga att göra!! Hittils har jag en glutenfri så det blir nog en till iaf! Visar mina två senaste tårt-skapelser i brist på annat smaskigt ;)









Dagens dryck besår av vatten varvat med kaffe! Testade Loka med smak av banan och kiwano. Helt okej enligt mig! Inte det godaste jag druckit men den funkade absolut, Sara hatade den dock.

Ha en skön dag i solen ni som får njuta av den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar