tisdag 22 maj 2012

Hanna blir tankeläsare

Har ni inte testat 8 min abs och joinat min sekt! Gör det nuuuuuu! Eller först lite sömn kanske men imorgon då måste ni testa. Är det första gången ni kör, kommer ni nog att gråta efter hälften, om ni lyckas göra rätt vill säga. Som med allt måste man få in rätta tekniken! Mamma har precis slutat tjata om att det gör ont i nacken, var precis likadant för mig i början. Brukar ju tvinga min kära familj att göra med mig när jag är ute på Smultris :)

Att jag än en gång berättar hur bra det är beror på att jag inte gjort det på någon vecka men slog till ikväll! Sjukt bra träning, känns direkt!




Ingen har säkert missat att det varit kungligt dop idag! Har ni sett bilden jag hittade på aftonbladet.se?? Tycker söta lilla Estelle ser så gulligt fundersam ut, nästan så man ser hur hennes tankar går - Men vad konstiga människor det är på det här stället, vad mycket roliga leksaker det finns, hattar på svaj, medaljer på kläderna och annat krimskrams som vore roligt att bita på med men men jag får väl doppa huvudet i vattnet istället....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar