tisdag 8 maj 2012

God kvällsmat

Örebro är bra fint nu!! Igår fick Amanda med mig ut på en promenad. Jag som älskar att springa har inte ens tittat åt mina springkläder sen jag kom hem från USA för två veckor sedan och sista tiden där var vi kanske inte jäääätte aktiva på den fronten.. Men igår då fick Amanda med mig ut i det fina vädret, jag bokstavligen hoppade fram! Ohhh vad skönt det var!! Så nu har min motivation till att börja träna kommit tillbaka :) Man kanske måste ha någon veckas paus ibland för att inse hur skönt det är få lite frisk luft och röra på sig?! 
Man tackar inte direkt nej till detta väder!

Har ni ätit fil med osaltade cashewnötter, banan och kanel? Det är såååå gott, perfekt kvällsmat med en macka till :) I love it!
 När jag var och handlade igår hittade jag denna tidning, de hade flera olika baktidningar men jag fastnade inte för någon förrens jag såg denna! Såg ut att vara mycket gott, speciellt några bullvarianter och olika chokladkakor. Något att testa på söndag kanske?! Lillebror Adam har en önskan om att jag ska försöka mig på tiramisu så kanske blir det först?! Har hittat en red velvet kaka som ser grymt god ut också! Kanske borde det vara söndag hela veckan ;)

Ser ni en sne Hanna beror det på att jag har nackspärr... Berättade det för mamma förut, då hade hon haft det igår och lillebror Adam också tydligen. Sååå akta er den farligt smittsamma nackspärren är lös i Örebro!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att väldigt mycket är konstigt. Jag sa till MF för 1 timme sen - jag har fått nackspärr! Verkar lite udda- nackspärrsvirus, ok då. Baka du lite goda bullar tycker jag. Kram

    SvaraRadera