lördag 7 april 2012

Vegetarisk mat och början på vår tur

Nu sitter vi i bilen pa vag till Los Angeles! Vi har fatt lana familjens gamla iPad darav inga svenska bokstaver. Detta betyder iaf att vi har gps!! Sara berattade precis att man kan lagga in svenskt tangentbord men det far bli en annan gang sa hon inte kor av vagen!

Vi oppnade den fantastiska korgen idag, vilka grejer vi fick! Glutenfria kakor, underbar choklad, presentkort pa Starbucks, massa godis ja ni ser! Jatte snallt :)

Igar var vi pa Spectrum (igen!) och at pa ett vegetariskt stalle, grymt kul for mig. Riktigt gott var det! Bilderna ser ni nedanfor, jag ser inte vilka som ar vilka sa texten kommer forst sen bilderna. Tagna med iphone, inte sa bra men still pictures ;) Vi at varsina sallader och sotpotatis till snacks.

Desserten intog vi pa Cheesecake Factory, en jordgubb och en special choklad med 11 olika lager! Ja vi kommer rulla till flygplatsen...

Ser att inlagget blev lite galet men ni far halla tillgodo, borjar jag mixtra maste jag ta bort bilden... Ha en mysig paskaftons kvall :)

Satt pa musiken jag lankade till och joina oss!! Har i bilen har vi en egen version av idol ;)

Saclass="separator" style="clear: both; text-align: center;">











1 kommentar:

  1. Oj oj oj vi åt det gamla vanlig påsk, jul, midsommarbordet vilket är sill, jansson, köttbullar coh ägg. Men faktiskt har vi ätit en massa godis också. Glad fortsättningen på påsken önskar vi er. Och så vet du vad jag säger:guld o.s.v.Kram

    SvaraRadera