tisdag 24 april 2012

Back home

Nu har vi landat på svensk mark, sitter i Bålstad och väntar på tåg som ska ta oss hem till Örebro. Kan berätta att vi se ut som två packåsnor, sammanlagt 8 väskor.. När vi anländer till Örebro 15.04 har vi rest i sammanlagt 24 timmar. Första flyget till Chicago hade vi tillsammans men efter det skildes våra vägar. Sara landade på Arlanda vid 8 imorse drygt en timme före mig. 

Vi möttes av soooooool :) Det tackar vi för!! 
Knäppa som vi är började vi dock med att gråta en skvätt. Hade inte tackat nej till en biljett tillbaka denna sekund men verkligheten kallar. 

Jag hann inte blogga sista dagen, allt gick i ett. Vi spenderade iaf iprincip hela dagen med familjen!
Började med Ericas match.


Ellysa fyllde 9 år och temat var hundar!

Hipp hipp hurrrraaaa!





Nu kommer vårt tåg, packåsnebilderna kommer imorgon ;)
Vi har haft en UNDERBAR resa!!

1 kommentar:

  1. Ja som kycklingmormor jag är tycker jag att det är skönt att ni är hemma, men trots det är jag glad för din resa. Vilken härlig bild med er alla 6 barnen(oj 4 barn 2 halvstora barn) Det gick bra i Sandviken. Kram

    SvaraRadera