söndag 29 april 2012

Söndag

Sol, vind och vatten höga berg och djupa hav det, är mina drömmar vävda av... Fantastiskt väder har vi idag :) Har precis kommit in efter att ha suttit ute och bläddrat i alla roliga böcker och tidningar jag visade er igår- inspiration jo jag tackar ja! 

I sommarvärmen gjorde jag mig en iskaffe med mjölk och kokosessens. Super lätt att göra hemma! Använd essensen som vanligt (täck lite mer än botten, beroende på hur stark smak man vill ha. Skippa helt om du känner för vanligt kaffe), fyll glaset till 3/4 med is, har i en kopp kaffe (jag brukar inte vänta till det svalnat) och häll sist i mjölken. Så gott att svalka sig med :)
 Jag har blivit en liten nörd. Älskar min dator. Till honom (Sara gnällde jämt på att jag säger honom om allt, borde kanske bli lite mer feminist och kalla datorn för henne... jaja whatever, honom, henne.. datorn) har jag iaf laddat ner en kollageapp! Den heter picture collage maker lite, var gratis och är jätte lätt att använda! Toppen när man är nybörjare. Så blir det endel kollage framöver vet ni varför ;) Här kommer gårdagen i några bilder. Jag hann med mycket, började på drottninggatan för att sedan ta mig till tybblegatan och avsluta på Strömpis! Lämnade kameran efter första anhalten som ni kanske ser på antalet bilder. 

Har valt mina modeller och recept till dagens cake pops! Taggad tjej! Visar er såklart senare ;)

1 kommentar:

  1. ´Vi har oxå haft sol vind men idag har vi inte kännt på vattnet. Jobbat som svin, tagit ner en häck(Uffe) som vi forslat bort. Hujaligen vilket jobb. Kram

    SvaraRadera