torsdag 12 april 2012

In Vegas

Nu är vi framme i en väldigt speciell stad. Känns som att man är Tingelings kompis i Peter Pan och är på plats i Landet Ingenstans - känns som att jorden står stilla här och att inget är verkligheten. 

Än så länge har vi inte sett någon...
... här i Las Vegas så vi får ta godiset istället! höhöhöhöhöö! 

Idag har vi som sagt tagit oss ner till Las Vegas, vi körde i pass så man slapp köra allt för långa sträckor. I bilen har vi många discon, vi borde ha en dold kamera och sedan skicka in till America´s Funniest Home Videos. Skulle nog bli en populär video!! Eller till idol som de kan visa när de visar de som sjunger så falskt att öronen vill strejka... Vi sjunger, dansar och leker olika lekar. Lekarna är dock i minoritet och mestadels sjunger och skrattar vi. Idag hade jag som förslag att vi skulle battla i djurläten, Sara nappade dock inte av någon anledning... 

Stundtals var landskapet helt fantastiskt. 

Vi stannade för att köpa färska avocado i ett stånd efter vägen men de var slut... 

Vi såg ett tåg som hade 107 vagnar, fattar ni hur långt det var?! Fick dock inte med det på bild.

När vi kom fram åkte vi till Cherry On Top och köpte frozen yoghurt. Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?! lalalaaa... Är en låt för er som inte vet! Nej men om 1.5 vecka åker vi hem och då blir det inga fler smakprover och roliga smaker så det gäller att passa på ;)

Tar man tappen i mitten får man en kombination av de två som finns vid den "stationen". 
Finns lite att välja på när man ska toppa sin "glass"...

Man tar allt själv sen väger de byttan och man betalar efter det!
Åt den godaste smaken hittils - caramel cream. MMMMM!!! Jag vet en viss person som är kvinna, 26 år äldre än mig och som jag bär gener från som skulle älska den lika mycket och kanske till och mer än mig!! 
När vi kom hem tog vi oss en liten löprunda och gjorde 8 min abs så lite motion har vi fått iaf! Vi sprang längs huvudgatan och såg de med obeskrivliga hotell, ett som liknade Frankrike, en cirkus, Egypten... Ni får se imorgon nu ska vi sova! 

1 kommentar:

  1. Det där såg ju verkligen gott ut. Tur att ni motionerar oxå. Det måste ju vara spännande och göra Las Vegas! Här ser vi plötsligt solen. Skall visst bli regn på eftermiddagen.Kram

    SvaraRadera