torsdag 5 april 2012

Tacos

Nu har vi sovit och jag drömt om Santa Monica, mitt nya favvoställe! Har kollat igenom alla 256 bilder jag tog igår nu på morgon igen och klockan är inte ens 7 :) Oh God.
Över till någtot helt annat, Tacos. Jag har nog aldrig ätit så mycket tacos och nachotallrikar i mitt liv som nu men jag klagar verkligen inte, älskar det! Igår när vi körde hem stannade vi på en snabbmatskedja som säljer tacos. Det finns mexmat överallt. 

Vi har gjort endel tacos här hemma också. När Sara och jag gjorde på svensktvis med massa grönsaker köpte vi chips med lite limesmak. Helt okej, godare än jag trott! Dock äter familjen inte alls lika mycket grönt utan mest kött, ostsås, avocado, salsa och gräddfil. Funkar det med tycker jag, då äter jag bara bönor istället!



Nu ska vi åka mot Los Angeles och Universal Studios!

2 kommentarer:

  1. Åh lime chips, jättegott ju! :)

    SvaraRadera
  2. Kanske en liten sommarstuga i Santa Monica inte skulle vara fel. Men har du knäppt så mycket bilder bara där det är ju otroligt men så kul minnen. Kram

    SvaraRadera