lördag 21 april 2012

Fiiiiiint vader!


Vi har saaa fint vader har!! Har varit cirka 30 grader i skuggan, ser att det ar sno hemma... Tycker synd om er och snart om mig sjalv ocksa!

Vi har legat en stund vid grannens pool! 

Sedan vi kom tillbaka till OC har vi varje morgon sprungit eller gatt och gjort 8 min abs! Valdigt skont att komma igang!
 Karen tipsade om smaksattning till frosting, hon anvande det aven till att gora glass och det blev riktigt bra. Jag kopte 15 paket, super billiga och latta! Maste tanka pa vikten till flyget.. Nar vi stod dar i butiken bland alla fantastiska bakgrejer borjade jag grata... Det finns SAAA mycket roligt! Vi kanske har just dessa i Sverige, no idea men det finns sa mycket kul som vi inte har. Sara skrattade och tog ett kort utan att jag markte det och skickade till Karen. Kommer sakna USA.

Nu ska vi ut en sista gang i Laguna! Have a day nice in Sweden!! :)

2 kommentarer:

  1. Ja kära nån vad det kommer att bli svårt att skiljas från allt detta och dessa människor. Till och med toppingen är värt att gtåta över! Besvärlig sits. Ha det nu så bra och vad duktiga ni är som tränar. Vi har bara vitt utenför fönstret men på torsdag skall värmen komma. Kram

    SvaraRadera
  2. Din framtid ser ut att vara utstakad, marknads förare i dylika produkter????????
    Är det ett sådant företag som du skall dejta i vår huvudstad??????????????

    SvaraRadera