måndag 2 april 2012

Plugg, plugg, plugg

Igår satt vi inne heeeeeela dagen och pluggade. Var stålande sol och vi var instängda. BLÄÄÄ! Men men tydligen har vi skolarbete som måste bli gjort så det var inget att göra, bara skriva på. Hade deadline till kvällen så ingen tid att förlora. 

Karen, mamman i familjen, skar upp färsk frukt. Melonen och ananasen var perfekt! Smälte i munnen ;) 
 Morgonen började med att jag läste en tidning med massa roliga recept jag köpte här, sedan gick jag ut och sprang med Maddi medans Sara sussade vidare. Jag har en tendens att vakna tidigt och Sara att sova ganska länge med mina mått. Gick riktigt bra att springa med Maddi, de första 5 minuterna drog hon i kopplet men sen gick det toppen! 

När jag och Maddi kom tillbaka hade Sara vaknat och vi gjorde 8 min abs, ni vet de magövningar jag tipsat om tidigare! Sjuuuukt bra träning. Alla barn joinade oss ;) När jag är hos mamma och pappa hemma i Sverige brukar vi också ligga på golvet i köket och köra 8 min abs! Mycket roligare om man gör det tillsammans. 
Tog bilden preis när vi var klara...
 Efter att ha varit instängda hela dagen fick vi lite panik och klockan 20.40, de stängde 21, tog vi bilen och köpte frozen yogurt!
Sara tog naturell med frukt
Jag tog choklad-, jordgubb-, nötglass... med frukt, nötter, chokladbitar.... Gott var det!

Det bästa är att man alltid får en liten kopp att testa alla smaker i, jag älskar det!! Att få testa massa olika smaker är det bästa som finns. Så jag testar alla smaker sen tar jag de jag tycker bäst om ;) 

Nu har vi bokat hotell i San Francisco, eller ja hotell var väl att ta i. Vi har ett eget rum, toalett, bra läge, parkering och frukost iaf. Standarden tror jag dock vi kan diskutera. Sara kollar på hotell i Las Vegas nu, har hittat ett som verkar riktigt bra, jaha nu är det också bokat! 8-11 SF och 11-17 Las Vegas. Låter kanske länge i Vegas men vi ska plugga och sola där är tanken! Och kanske gå ut någon gång ;) För tillfället har vi ändrat våra planer på att åka till Grand Canyon, tar 12 timmar att köra från SF så vi tappar mycket tid... men vå får se hur det blir med det. 

Nu ska vi till SIIIIIIX FLAGS!



1 kommentar:

  1. Nu tror jag att jag inser att ni inte storbantar. Allt ser så gott ut. Kul att du har Maddi att springa med. Ja här är nu vinter igen. Har snöat hela dagen -3 grader ett par decimeter snö. Så stanna så länge ni kan det verkar betydligt roligare hos er.Kram

    SvaraRadera