lördag 28 april 2012

Books

Idag har vi fotat massa kläder på Smultris! Här kommer ett smakprov :)


Nu har jag roliga böcker och tidningar högt och lågt känns det som. Först och främst boken som kom igår, kan knappt tro att den äntligen är här. Kan inte jag få bläddra och läsa istället för att sova!?

I USA köpte jag denna pärla! 




Hittade 4 tidningar med roliga recept. Allt kommer inte gå att göra eftersom vi inte har samma ingredienser som skojiga USA men då får man inspiration och öva på att improvisera lite! 
 Var så smart att jag köpte med amerikansamått hem! 
Imorgon ska jag för första gången använda mina cake popsformar!! Har längtat i en månad!! Men först ska jag skaka lite rumpa ;)

1 kommentar:

  1. Skaka du rumpa men var lite försiktig! Lite kul mådte man få ha. Ha så kul. Kram

    SvaraRadera