lördag 14 april 2012

To die for

 Har ni sett något snyggare?! Trodde jag skulle dö när jag såg det. Så snyggt!! 


Kvinnan som designar dem heter Bonnie Strauss. Alla smycken är handgjorda och på insidan är det silke, fantastik känsla att bära dem! Tydligen gör hon kläder också.


Ja, hade jag velat spendera dryga 300 dollar på ett halsband vet jag garanterat vart jag skulle gått.

Sååå fint!!!

Vi var och handlade förut, köpte denna dipmix, här i USA behöver man verkligen inte göra något. Allt finns färdigt men vi som bor på hotell utan resurser klagar inte! Nu powernapar Linnéa, Christy ligger i sängen, Sara provar kläder och jag sitter vid datorn. Lugnet före stormen alltså, fyra tjejer i ett hotellrum, ni kan ju gissa hur det ser ut redan nu?! Men hur det ser ut om 3 timmar det vill nog ingen veta... 

2 kommentarer:

  1. Eller luktar av alla era godofter

    SvaraRadera
  2. Oj så fint,kul att du fick prova. Jag hoppas bilden på dig är mörk så du inte är så där svart! Hur kul har ni det på en skala 1-10? Svar 10!Grönsaksdippet är ju inte helt fel. Skall nu koka hallonsaft i denna kyliga frostlika dag. Snöar i Sthlm. Kram

    SvaraRadera