fredag 27 april 2012

Boken om Smultrongården

 Boken om Smultrongården har kommit!!!! Vi trodde den skulle komma tidigast på tisdag men den är redan här!!! Helt sjukt, mamma är galen! Vi har inte sett den än men om någon timme då så, spännande! Går inte riktigt att förstå att mamma tillsammans med en fotograf har gjort en bok om Smultris och att den nu går att ta på, den finns i verkligheten. Man blir mycket stolt över sin mor :)

Nästa lördag är det Bokreleaseparty på Smultris! Skojsigt ;) Jag har köpt iceing från USA i samma nyans som boken, vad vi hittar på med den får ni se!

Eftersom jag vaknade 5 har jag en speciell vän idag, hon heter kaffe och är jätte snäll och håller mig vaken i pluggandet!  

1 kommentar:

  1. Ja något i universum måste ha hänt, jag vaknar 5 i 5 i stort sett varje morgon och har gjort det flera veckor. MF och jag tog en sista minuten resa idag, men det var inte så många resmål att välja på, så vi hamnade på Eckerö, vilket var rätt tevligt ändå, kanske lite lagom så där. är man bortrest en hel dag så tycks det hända hur mycket som helst på Smultris. Oj så spännande med boken, skulle gärna vilja ha en skickad till mig genast eftersom jag skall bort på måndag, och vill gärna ge bort den då
    . Vilket kaffebröd ni äter, i och för sig blev det rätt mycket båtgodis ikväll. Kram

    SvaraRadera