onsdag 4 april 2012

Butterkaka

Dessa smarriga bullar gjorde jag dagen innan jag åkte. Pappa som fyllde år samma helg älskar butterkaka och vad gör man inte för sin kära far?!

Jag följde ett vanligt bullrecept men skar degen i 12 remsor som jag sedan ställde i en form med avtagbar kant. Precis som jag gjorde när jag gjorde brödet med fetaost i. Jätte lätt och ser fantastiskt fint ut tycker jag!



Kolla vilka sötingar jag hittade igår, visst är de helt underbara?! 


När vi var på six flags fanns det massa tv skärmar med musik och reklam när man stod och väntade i kön. Då såg vi denna musikvideo, jag som iprincip aldrig ser en musikvideo blev helt frälst, den är så fin och så bra låt! Förstår inte varför jag inte kan lägga upp videos från you tube på bloggen men sök på Train med drive by. Sjukt bra!

1 kommentar:

  1. Hoppas din mage är bättre efter ditt lakritsätande.Men det är ju väldigt gott. Vilken fin butterkaka du gjorde. Hoppas allt går bra för er. Nu ska vi sova i detta vinterkalla landskap. Kram

    SvaraRadera