onsdag 14 mars 2012

Tipsaren

Full som en kastrull och mätt som en plätt! Inte av alkohol utan av tacos, underbara, fantastiskt goda tacos! Amanda, jag och Tabin har precis kollat på halv åtta hos mig och snart väntar en film. Jag har slickat rent min tallrik, inte okej enligt mina vänner så nu blir jag väl aldrig bjuden till kungen... Crap!

Som student är längtan efter en bok inte direkt det som ligger högst på önskelistan MEN jag måste säga att Andreas Carlssons och Zlatans bok var bland de bästa jag någonsin läst. Oerhört inspirerade, båda har haft det väldigt tufft genom livet men lyckats genom att kämpa och inte ge upp! Efter dessa känns det typ som att gå till månen är en enkel match bara man vill. 

 Under resan till USA tänkte jag sätta tänderna i nedanstående, jag har ju cirka 15 timmar att  spendera på planet... Mamma har läst Ozzys och sa att den var mycket bra!

När jag ändå är på tipsar humör kan jag berätta att Family Nails på Öster har ett grymt bra erbjudande i Örebroar'n - 149 kr för akrylnaglar och drygt 200 kr för gele. Jag blev mycket nöjd med mina naglar!



Min hemtenta var inte speciellt rolig, svårare än jag trott... BLÄ säger jag. Men men det är bara kämpa på, ingenting är omöjligt som Gunde säger :)

1 kommentar: