torsdag 15 mars 2012

8 min abs


My loverboy ;) 
Att gå till ett gym och träna tycker jag är lite boring, älskar att få frisk luft! Att springa passar mig därför perfekt. Jag försöker att springa 3 gånger i veckan, 30 min per gång. Att lyssna på ett bra sommarprat är verkligen det bästa tycker jag, många föredrar säkert musik men jag tycker det är bra att någon som pratar och berättar något intressant annars blir det lite långtråkigt. Sen när jag kommer hem då gör jag 8 min abs med denna guy.  

Började med det förra sommaren, vilket resultat det ger. Ojojoj! Första gången känns det som att man ska gå under av ren smärta men efter några gånger blir det bättre. I början får man också ofta ont i nacken eftersom man inte har rätt teknik och är svag men även detta förbättras med tiden och man fokuserar mer på träningen. Riktigt bra träning inför beach 2012 och det tar bara 8 min ;)

1 kommentar:

  1. Men tänk, det här känns ju helt otroligt, han är min loverboy också!!! Vilket sammanträffande;)

    SvaraRadera