söndag 25 mars 2012

Buffé på Behrn hotell

Tjingeling!
Bara några timmar kvar sen åker jag till USSSSSAAAAAAA!!! Whiiiooo!!!

Jag började denna dag med brunch på Behrn hotell! Ingen som undgått att jag älskar frukost vid det här laget ;)


Fick tre olika sorters glutenfritt bröd! Det längst till vänster var godast.


Inga pannkakor för mig men för de andra töserna! 
"Matsalen"
De hade skapat en riktigt mysig miljö - kändes som man satt utomhus! Mycket ljust och fräscht.
Under dagen har det inte blivit något packande, har istället tillbringat dagen med att baka. Lite knäpp är jag kanske?! Det har blivit en butterkaka, glace au four och en chokladkaka utan gluten. Så nu vet vi väl alla vad jag ska spendera natten med - lägga ner allt i resväskan, packa det sista och fixa sånt som måste vara klart innan man ska vara borta i en månad.

Inatt klockan 3.50 går min buss mot Arlanda. Sedan lyfter planet 9.05, mellanlandar i Newark innan jag för första gången i mitt liv kommer till Los Angeles! Caaaaaaaaaaaaaaant wait :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar