måndag 19 mars 2012

One week left

Om exakt en vecka har mitt plan precis lyft, 9.05, 18 timmar senare landar jag i Los Angeles!!! Kan knappt förstå det, ska bli så oerhört roligt :) Har knåpat ihop en liten to do list. Sara som redan är där, har bott utanför LA sammanlagt i cirka 2 år hos en familj där hon varit au pair så jag har en perfekt guide ;) Är inte riktigt färdig med allt jag vill göra men listan kommer i veckan. Nu måste jag sätta fart med hemtentan igen, att googla USA är dock lite roligare...




Den smarriga kakan och brödet som jag berättade att jag skulle göra igår kommer lite senare, blev mycket gott och uppskattat. NU: plugg plugg plugg!!

1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat hit också! Kul att få följa dig med! Skrev precis en kommentar hos din mor om dig!
    Lycka till Vad ska du göra over there? Kanske du skrivit tidigare som jag inte sett!
    Kram Helena

    SvaraRadera