fredag 23 mars 2012

Hipp hipp hurra!

Grattis pappa på din dag!!!! :)

Födelsedagsbarnet him self
Mamma och pappas kompisar från hemstaden Sandviken är på besök och hade med sig cider, tydligen det nya "matvinet"

Mycket London känsla enligt mig! Jag älskart' ;)





 Pappa älskar som sagt choklad, biten är center och han hade önskat sig glace au four. Så jag gjorde en panacotta med center, en kladdkaka med center i och en hallonglass att äta till. Glace au four tänkte jag göra imorgon när lillasyster Stina kommer, hon jobbar ikväll så pappa ska bli firad imorgon också!
Panacotta :)

Lillebror Fabian fick jag till slut att göra chokladbollar, med tjat går tydligen det mesta!

Tyvärr tappades kladdkakan, varför var ingen sugen på kladdkaka med center toppad med sten?!
Recept och utlåtande kommer imorgon.
Vet ni vad jag köpt idag?! En ny KAAAAAAMERA! Är sååååå nöjd!!!

Nikon d3100

Kan berätta att mitt samtal med Charlotte var intressant.... ja lärorikt är väl ett passande ord! Hon hjälpte mig även med brevet jag hade skrivit till mannen. Det roliga var att hon också ska praktisera men hon börjar redan om två veckor och vet ni med vad, precis samma som jag söker till! Helt sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar