måndag 26 mars 2012

Nuuuuuuuuu åker jag!

Nu är klockan 8 och jag på Arlanda! Gick aldrig och la mig hemma utan systeryster skjutsade mig till bussen där jag slockade direkt. Vaknade i Västerås när det var dags för byte och somnade direkt igen! Har precis gått igenom säkerhetskontrollen, extra när man ska till USA- Har du med dig något vapen? Var ska du bo? Vem har packat väskorna? osv.. Men det gick bra, jag har inga planer på att skjuta någon ;) De hade fixat glutenfri mat åt mig men missat den vegetariska delen men det kanske gick att ordna till avgång :) Jag ääälskar flygplansmat, älskar alla små olika förpackningar - så mysigt att äta och oftast är det jätte gott!! Till resan har jag shoppat nya solglasögon och skor! :) Inhandlat på Smultris, min favvo butik - kanske har något att göra med att jag är med på inköpen?!? ;) Jag har tidsinställt ett inlägg åt er till senare under dagen, då sitter jag i luften någonstans och ni får läsa om gårdagens festligheter!! Nu ska jag kolla lite i taxfreen! Hej då Sverige, vi ses om en månad men vi hörs om några timmar :)
Lägg till bildtext



u

1 kommentar:

  1. Här sitter en avis mor....
    lääääängtar efter bilder och inlägg från dig:)
    Puss

    SvaraRadera