måndag 6 augusti 2012

Vänner ♥

I fredags fick jag en avi från posten, gick genast till Ica och hämtade ut paketet! Vet ni vad det är?! En försenad födelsedagspresent från Sara :) 
I en grön kartong levererades en almanacka hon designat till mig :)
På framsidan har hon valt en bild från när vi var i San Francisco och jag står och tittar ut mot Golden Gate-bron.

Bland det viktigaste när man väljer kalender tycker jag är att det är en vecka per uppslag så man får en överblick av vad som händer hela vecka och det hade Sara valt!
På baksidan en bild från när vi var ute i Laguna Beach. En helt galen kväll!!!

Jag blev så oerhört glad! Personliga presenter är verkligen underbart att få! Tack Sara! :) Ingen kommer kunna ta fel på vems min almanacka är iaf... ;) 
Hon hade beställt den från http://www.personligalmanacka.se/SE/

Från Amanda, Tabin och Maja fick jag ett album när jag fyllde år, 21 juli :)
Dom gav det till mig när vi satt på Indigo och jag började nästan gråta...
 Så roligt med alla bilder de hittat! Amanda och jag blev kompisar redan på lekis :)
Här på Amandas maskeradkalas. Amanda var Indian och jag Prussiluskan från Pippi :) 
Maja och jag träffades i sexan när vi båda läste franska och Tabin och jag blev kompisar efter gymnasiet :)

Jag är så tacksam att jag har så underbara vänner, vänner som jag litar till 110% på och som jag vet alltid finns där - och som vet att jag gör detsamma för dem. 

Man ska verkligen ta vara på de fina relationer man har, aldrig ta något för givet man vet aldrig vad som händer i livet...

Nu ska möta upp Emelie och Bella för lunch på stan! 
 Vänskapliga kramar från mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar