onsdag 29 augusti 2012

Madre mia vilka kakor vi smaskar på här ute på Smultris idag! Tror jag fått en ny personlig favorit, eller hur låter brownie med mini marshmallows och chokladriskrip?! Totalt i kakan är det 800 g Marabou choklad ;)

Har även en kladdkaka med After Eight och päron som nästan redan är slut! 
Idag är dagen då kalorierna flödar till fullo... Recept kommer såklart :)

Här kommer flipflopsen jag fyndade i Stockholm. Hittade de här hemma - min storlek fanns inte men de hade dom i Stockholm och de var så snälla att jag fick lägga undan i flera dagar även fast de var på rea eftersom jag var helt hundra på att jag ville ha dom. 
Älskar dom!
Fina flipflop är svårt att hitta tycker jag, plus att man vill att de ska vara relativt sköna. Dessa har en liten klack bak - sköna och snygga - perfekta!
50% på 450 kr så ja man kan inte säga annat än att det var ett riktigt klipp!!

De skorna som jag sa var en ren färgklick åker tillbaka till affären. Pappa har alltid sagt man ska bara köpa sånt som känns helt hundra... Mycket sant!

Tillbaka ut till Smultris där jag ska baka två andra nya kakor tänkte jag!
Ha det så skönt i solen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar