torsdag 30 augusti 2012

Överraskningsfika

Snällaste jobbarkompisarna <3
Igår firade Smultris gänget mig i efterskott, Helena hade bakat en riktigt god glutenfri cheesecake med citronsmak! Mumma! Ska fråga om jag inte kan få receptet ;)
Camilla var tillbaka från semstern och dum som jag var tog inget kort när vi fikade. Hjärnan kan inte alltid hänga med.. Så mycket fint som jag fick kan man tro att jag fyllde jämnare än 24 år. Tack så jätte mycket, oerhört glad blev jag :)
Har ni varit på Hummingbird i London? För oss som gillar att bakverk är det heeeeaven :) Nu kan jag baka deras smaskiga bakverk!
Body mist som ger en lätt parfymdoft och inga fläckar i solen. En olja att smörja in sig i efter man duschat och baddat kroppen med handduk (torkar riktigt snabbt!), går till och med att använda i håret och tydligen i ansiktet men där tror jag att jag följer experten Camillas råd och avstår från ansiktet - perfekt till Nice och doften på de båda var så god, Moringa heter den!!
Somrigt nagellack, jag som till och med har långa naglar! För att vara mig vill säga, långa naglar har aldrig varit min starka sida utan jag har allt som oftast bitit av dom men nu är de faktiskt godkända och behöver färgläggas!
Och ett presentkort på Make up store! Tror jag ska köpa glitter (eller highlighter kanske det kallas?!). Syster Stina använder det på kindbenen och det blir riktigt snyggt!

Tack så jätte mycket Helena x 2, Camilla, Victoria, Sandra, mamma och Ibro!! :)

Jag åkte direkt från Smultris hem till Emelie och Bella , var nog sista gången jag träffade dem innan jag åker på tisdag. Känns lite konstigt att säga hej då till människor. Vet ju inte alls när jag kommer hem, får jag jobb ja då kanske jag stannar till jul, praktik efter det då kanske jag stannar till sommaren eller inget jobb alls ja då kanske jag är hemma om någon vecka igen. Konstigt värre! 

Nu bär bilen av mot Smultris där vi idag har sista dagen med 20% i hela butiken och jag ska göra Happy Cupcakes! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar