torsdag 23 augusti 2012

Torsdagsmys

Man kan nästan tro att jag är sponsrad av restaurangen jag nyss kommit hem ifrån men tycker man om ett ställe så återvänder man gärna :) Gissa vart jag varit?!
Indigo såklart! 

Finns det något mysigare än att äta tapas?! Jag älskar det, sitta och småplocka bland massa gott :) 

Jag fick inte plats med min kamera i min nya väska utan det fick bli den kassa mobilkameran...

Älskar den, kom hem till idag Smultris och kommer från Odd Molly  ♥ 

Vi har haft en jätte mysig kväll, blev rätt tidigt eftersom Liza och Moa börjar jobba 5. Jag går upp 6.30 och tycker det är tidigt, då har dom jobbat 1.5 timmar... Jag har alltså sovmorgon i deras värld! Ojojoj...

Vet ni vad jag ska göra nu?! Det jag spenderat senkvällarna de senaste dagarna med- sortera grejer och flyttpacka - om mindre än två veckor flyttar jag från Sverige. Berättar imorgon vad jag efter många olika idéer bestämt mig för och vad planen inför hösten är. Sov så gott :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar