tisdag 28 augusti 2012

Stockholm andra dagen

Vi svenskar kan inte säga annat än att vi har en fantastiskt fin huvudstad!
Vi gick förbi en riktigt cool restauranng där du köper din mat efter vikt, 29 kr/hg. Vi hade nyss ätit frukost så inget provsmak från vår sida men det verkar vara populärt då det inte fanns så många lediga bord. 
De gjorde maten själva med bra råvaror.


 Madde visade mig en USA-butik!


 Vi kom ut med Reeses med vit choklad - tasted like heaven!
 Essenser - jag inhandlade smultron, pistage och körsbär. Får se om jag hinner göra något innan jag åker annars får mamma svänga ihop något roligt med det ute på Smultris.

 Restaurangen med den vegetariska buffén heter Hermans!
Welcome to Veggieheaven 
Vi gick från innerstan till söder och på vägen ringer mamma. 
-Jaha men Hanna då skulle ni ju ha gått till Hermans och ätit, du skulle ha älskat det, Madde också! 
- Mamma, det är dit vi ska!!!
 Och ja, vi båda älskade det!
 Madde är inte vegetarian men äter extremt mycket vegetariskt ändå!


 Vi åt och åt och åt.... 
Tre tallrikar var tror jag vi fick i oss, var fortfarande mätt i morse... 
Gott var det!
 Utsikten från Hermans var fantastiskt!
Nyinköpt tröja från H&M. Jag älskar randigt så denna blå/vita var ett fynd då butiken hade 20% i öppningserbjudande!
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar