fredag 10 augusti 2012

Köpenhamn!

Vilken dag vi haft! Första gången för mig i Köpenhamn, kan inte annat säga annat än att jag blev lite frälst - vilken mysig stad:) 

Här kommer lite best of dagen i bilder!

Vi hittade ett jätte mysigt cupcakesställe på en bakgata! Tyvärr hade de inga glutenfria :(



Fredrikshamn!
På en annan bakgatan sprang vi på en extremt annorlunda och cool butik.



 Eller vad säger ni - hur många har fåglar i butiken?!
Fashion week i Köpenhamn nu = fina skyltfönster!
Häftigt matställe/café som för något år sedan hade 2 stjärnor i Michelinguiden!


 Place to have fun! 
Vi gick dock aldrig in utan passerade bara. 
 Lunch på Hard Rock Café!
 Min nachotallrik, som jag alltid äter på HRC var tyvärr den sämsta jag någonsin ätit, nästan inga bönor och mer ostsås än ost men men den gick ner ändå!
 Inspiration på hööööööög nivå och dreglet forsade från våra mungipor... meeeen man får inte ner hur mycket som helst i magen, TYVÄRR!


 Ja, man kan inte säga annat än att vi har kul ihop ;)
Vi har skrattat hela dagen men nu dog vi i soffan. Kalle (Majas kille) frågade vad som hänt, är det inte kul att träffas?! Har vi inget att prata om, berätta det är ju ändå ganska många veckor sedan vi sågs?! Svaret blev, jo Kalle men vi har skrattat, gått och pratat heeeela dagen så nu är vi liiiiiite trötta!

Ha en mysig fredagskväll! Tror vi ska gå och hyra en film och mysa ner oss :) 
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar