söndag 5 augusti 2012

Hej-då-fest!

Det var jättetrevligt hos Tabin igår :) Ibland önskar man att man kunde stanna på förfesten hela kvällen. Musiken på Strömpis är verkligen inget för mig... Extrem schlager på övervåningen och lika extrem house på nedervåningen, ni vet när låtarna inte innehåller ett enda ord så när man dansar ska man bara typ stå och rycka... Vi hade kul tillsammans iaf! :)
Jag hade på mig kjol från forever 21, linne som jag lånade av Amanda, skor från en butik i USA 

och nya armband från VÅGA, Smultris. 

Emma och Madde hade gjort jättegoda muffins! :)
Som de gav i två jättefina burkar!
Amanda och Emma!
Hannax2!
Hanna och Malin!
Tabin och Qarro!
Emma, Madde och jag :)
Sista utgången tillsammans, tack och lov kommer jag träffa både Amanda och Tabin ända till de åker!

Nu är jag ute hos mamma och pappa där kusiner från Sandviken varit på besök!

Ha en härlig söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar