fredag 24 augusti 2012

Bästa kvällsmaten! 
Sååååååååå fruktansvärt gott med fil och bär  Efter lunch på Java tog vi en sväng på stan och hittade extremt billiga bär, riktigt goda jordgubbar 10 kr och lika goda blåbär 15 kr :) Inhandlade på Våghustorget.

Nu ska jag byta löparkläderna mot biokläder! Inte för att biokläder är något mer speciellt än att de inte luktar skunk ;) Vi ska se Snabba Cash 2.

Idag när jag sprang lyssnade jag på travtränaren Lutfi Kolgjini. Aldrig hade jag laddat ner hans sommarprat om inte mormor sagt att det var bra. Jag har inte mer koll på travsporten än att morfar fått mig att tippa med honom någon gång så Lutfi var inte ett självklart val. Men man ska lyssna på sin mormor, intressant var det!

Ha en mysig början på helgen :) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar