söndag 26 augusti 2012

Myspys i Stockholm

Först måste jag berätta att Snabba Cash som vi såg i fredags inte alls var speciellt bra, alldeles för tragisk och mycket dödande. Sammanfattningsvis byggde hela filmen på tragik. Ingen jag rekommenderar.

Nu är jag som sagt i Stockholm hos Madde! 
Oh vad kul det är att träffa henne :)

Receptet på de här godingarna, Italiensk madelkaka, kommer därför imorgon :) 
 Så här såg jag ut när jag satte mig på tåget imorse, ny jätteskön tröja från Bik Bok. 
Det är inte så ofta jag har stora örhängen men idag åkte ett par på! Köpte dem på Accessorize för hundra år sen. 
Fina Madde :) 


Inne på Gallerian fick vi USA-feeling på höööööög nivå! Abercrombie and fitch´s systerbutik Hollister. Älskar det! Tydligen är tv-skärmarna live sända från en strand i Kalifornien. Vet inte om det är sant men låter ganska häftigt så jag väjer att tro på det ;) 
 Hela butiken är uppbyggd som ett stranhus! 
Kläderna är lite för "unga" för mig men stämningen där inne är underbar!

Nu ska vi dricka lite vin, äta kex och ost och annat mumsigt, bara mysa lite! 
Önskar dig en riktigt mysig kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar