tisdag 31 juli 2012

För en vecka sedan...

... gick familjen Eriksson på Gröna Lund vid den här tiden! Om 10 min gick jag, mamma, pappa och Stina över till Skansen för allsången. Tidigare under dagen hade vi gått runt i affärer och hunnit med ett besök på Rosendals trädgårdar. En mysig dag helt enkelt! Det gäller att vara effektiv när man har en Smultrongård ska vara öppen några timmar senare!

Min outfit denna dag.
 Mumsigt fika i Gallerian.

Mysigt på Rosendals trädgårdar.
På Gröna Lund åkte Adam och Fabian Tilt, galna killar!!
Jag skulle aldrig våga!!
 
 Adam verkar kanske inte helt nöjd med sitt val att hänga på Fabian...
Talande bild! Fabian ville åka igen medan Adams kommentar var aaaaaaldrig mer... 
Lite senare åkte hela familjen Insane!
 Sjukt rolig tycker jag!!! Stina som satt bredvid mig skrek dock jag vill inte, jaaaaaag viiiilll iiiinnnteee under hela turen och mamma och pappa var mer eller mindre vettskrämda efter men jag, Adam och Fabian tyckte den var riktigt rolig!
Dagens avslutning på Allsången som ni vet sen tidigare var helt grymt bra!

Det var vår andra och sista dag i Stockholm i bilder :) 
Nu ska jag ut och kolla till mina glass sandwich som jag gjort till Fabbe som älskar GB´s variant! De är glutenfria så det kan ju tänkas att någon bit slinker ner ;)

Kram på er ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar