torsdag 5 juli 2012

Skynda fynda!

Här kommer bilderna jag lovade igår! 
Jag hade byxor och jacka från Odd Molly, linne från Haust och halsband från Våga. Allt från Smultris!

Kommer ni ihåg när jag och Sara var på Rose Bowl?! Igår var jag, mamma och pappa på Noras version av antikmarknad. Den i Pasadena är väl kanske egentligen mer som storloppisen som hålls i Nora idag. 

Rose Bowl


Nora antik- och samlarmässa
 Igår fyndade jag dessa sötingar. Vet inte riktigt vad jag ska ha dem till ännu. Kanske på ljus, kanske använda ett som halsband!
Två söta tänger. 

Tårtspade som inte ville bli bra på bild. 
 Picknickkorg.



Jag är mycket nöjd, alltid kul att lite smått och gott :) Nu ska jag tillbaka ut till köket och Smultris! 

Ha en bra dag i soooolen!! 
Idag har vi laddat med paj, räksallad, mackor och bakverk i cafét! 

Ikväll ska jag på dragshow!!! 
 Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar