fredag 6 juli 2012

Snälla ord, framtiden oooch dragshow

Igår ute på Smultris kom det fram ett par som berättade att de läser bloggen varje dag och tackade för alla recept! Jätte roligt, jag blev super glad!!! :) Sen frågade kvinnan om jag bestämt mig för vad jag ska göra till hösten... Svaret på det är nej! För tillfället vill jag åka till Frankrike och jobba på café och lära mig baka på franskt vis. Detta gör att jag då tar ett halvårs studieupphåll, vilket känns bra. Blir lite lärdom för mig själv och inte bara studierelaterat. Men som sagt jag vet inte. Jag kommer inte åka till San Francisco på praktik inom marknadsföring och jag har tackat nej till skolan i Marseille som jag kom in på. So time will tell! 

De gav också tips på ett utflyktsställe! Så nu har jag fyra olika turer jag vill göra :) Lite senare frågade en annan kvinna om jag var konditor, tror inte att hon förstod att det var bland det snällaste hon kunde ha sagt till mig! Nu är jag ju så långt ifrån det man kan komma när jag pluggar till civilekonom men det var oerhört snällt sagt :) 

Efter Smultris hade stängt gick jag till Strömpis för att se dragshow - Fashion Pack! 

Jag hade på mig linne från USA, byxor från Lindex och skor från Max Mara. Skorna lånade jag av mamma! Fick flera komplimaner för dom, var till och med en kvinna som gick måste ha sett mig när jag kom in för sen gick hon över halva utegården för att fråga var jag köpt dom.

Jacka från Odd Molly, äääälskar ryggen på den! Väskan har jag fått av min snälla och saknade uppsats kompanjon Sara som nu är i Norge och jobbar :)

Det var helt fullt med folk. Vi kom vid 20 och showen börjar 21 men fick stå!
Tabin och Amanda :)
 The shooooow!

Eftersom solen inte verkar vilja gå min väg drar nog jag på tur idag!! Vi får se vart det bär av :)
Ha en härlig fredag, många som går på semester!! 

Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar