söndag 29 juli 2012

Girls night ooout!! ;)

Igår stod grillning hos Emelie & Robert och utgång på schemat! 
Fantastiskt trevligt! :)
Världens sötaste Bellabus! :)
Läser ni om ett bortrövat barn utanför Örebro kaaaaaaan det vara jag som är boven...
Sommarkänsla på hög nivå! Riktigt god mat! 
Speciellt salsasåsen som Emelie gjort själv. 
Jag hade med mig en tårta. Samma som till midsommar men den här gången toppade jag med färska hallon och (urgulliga!) minimarshmallows som jag hittade på Ica. Receptet på tårtan hittar du här.
Det bjöds på underbart god hemmagjord vaniljglass! Så nu blev jag sugen på att köpa en glassmaskin. I fredags åt vi ju riktigt god kokosglass (egen gjord på Lilla Örebro) och igår hade Emelie gjort denna.
Ser ni Robert i bakgrunden? Han fixar välling medan vi shottar, schyst uppdelning... 
Jag är inget stort fan av tequila men tog en för laget så att säga ;) Emelies fösta gång på krogen efter graviditeten, nästan 2 år sedan!
Jag hade på mig linne från Forever 21 och ny kjol från Mango- riktigt fynd, var mer än halva priset utan att jag visste det, positiv överraskning i kassan kan man säga ;)
Tack för en oerhört trevlig och rolig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar