söndag 22 juli 2012

What a day!

Tack alla för en fantastiskt födelsedag 

På Smultris satte pappa upp födelsedagshatten och en fin skylt skrevs av Sandra. Mycket pinsamt tyckte jag men det var det ingen som ville lyssna på!
 Stina och jag blandade drinkar inför kvällens festligheter!
För äckliga för att ni ska vilja ha receptet :(

 Middag på uuuuuuunderbara Indigo 
Stina och jag får nog jobba lite på våra drinkskills!
Passions mojiton på Indigo slog vår med hästlängder... ;)


Min fantastiska vegetariska variant av tapas!


Kvällens val bestod av guldglittrig kjol från USA, svart topp från systers garderob och klocka från USA :)
Efter matkoma pallrade vi oss vidare till Stora Örebro! :)

1 kommentar:

  1. Det var bra tycker jag att du blev ordentligt grattad på smultris. Kanske man själv tycker det är pinsamt, men lite får man bjuda på här i livet. Det såg ut att ni haft en jättekul kväll med mat o drinkar. Vad är det där vita med grönt på? Ser gott ut. ( Alltså sista bilden)Nu drar vi till namnsdagsbarnet Magdalena om en stund.MF ska klippa sig oxå. Kram

    SvaraRadera