fredag 13 juli 2012

Sjökrogen

Här hemma har jag och syster en förmiddag álá tvättstugan. Hatar att tvätta, lägga flera timmar på att springa upp och ner för trappan.. Usch! Men det är ju något som måste göras och känslan ikväll när jag lägger mig i nytvättade sängkläder är underbar, älskar det! :)

Här kommer lite bilder från när hela familjen var på Sjökrogen i onsdagskväll! 
Stina och Fabian :) 
Fantastisk god focaccia som serverades med kantarellsmör! Ljuvligt gott! 
Skagentoast till förätt. 
Jag och mamma :)
Adam och pappa :) 
Jag åt en potatiskaka med vitlök som serverades med sparris, kantareller, polkabetor och annat smått och gott.
 Fabian utsåg mig till den i familjen som har sämst humor.. Tack för den! 
 Adam åt Lamm som serverades med med rosmarinrostad potatis. 
Pappa oxfile och önskade pommes till. 
 Chokladfondant
och jordgubbaspaj med rabarber och kardemumma till efterrätt.
Riktigt fint och mysigt ställe :)
Nu ska vi ner till tvätten igen! Jiiiii haaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar