tisdag 10 juli 2012

Hiss och diss

Kollar ni på Allsången?!
Här står det på men jag har gjort 8 min abs samtidigt och nu satte jag mig framför datorn. Hittils kan vi väl säga att fiolerna äger dagens program!

Tänkte ge er ett filmtips och två big no!

Nobels Testamente som baseras på Liza Marklunds bok med samma namn var riktigt bra. Kanske inte de bästa skådespelarprestationerna men spännande film!

Dessa två hade jag dock kunnat missa utan att ha mått dåligt men hur ska man veta det innan?! American Gangster var egentligen helt okej men sjuuukt lång och lite långtråkig. Drive var ett totalt bottennapp, extremt dålig film.

Har ni sett dessa godingar?! Jag älskar lösgodis och en sort som alltid brukar få följa med hem är de röd/svarta döskallarna. På Ica hittade jag en ny variant av dem, såååå goda! 

Idag har jag bakat i 6 timmar tror jag. Testade några nya recept och några gamla favortiter! 

Bjöd på en kaka med mandelmassa (den enda som vi provsmakat) som jag gjorde i de nya formarna från Lagerhaus, smarrig för de som gillar sött och jag älskar formen av ett ! Bilder och recept kommer såklart! 

Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar