måndag 30 juli 2012

Hej mina vänner!!
Jag har ett problem, ett stort i-landsproblem, internet är ur funktion vilket gör att inte tvn heller fungerar. Har varit så hela dagen men trodde Tele2 skulle ha fått bukt på problemet nu till kvällen men icke sa nicke... Ett smarrigt recept kommer imorgon istället!! Har inga bilder att visa från telefon..

Amanda och jag kom precis hem från bion, filmen var en katastrof! Inte direkt dålig utan mer konstig med budskapet att allt nytt blir gammalt så kärlek är inget att ha... Vi som sett framemot en romantisk komedi efter alla thrillers... Allt var så komiskt att jag skrattade så jag nästan grät hela vägen hem på cykeln! Ni vet när man börjar skratta och kan inte sluta, tillslut vet man knappt vad man skrattar åt utan skrattar mest åt skrattandet!!! Det började nog med att jag skrattade åt något konstigt från filmen, sen åt att vi tappade popcornburken 2 gånger (ja du läste rätt!) ja sen gick det inte att sluta!

Nej nu ska jag ta en prommis och äta glass med min vän Simon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar