söndag 24 juni 2012

Vilken mysig helg det varit och än är den inte slut! ;)

Jag, Amanda och Tabin började midsommar med picknick i stadsparken, fullt med folk, stålande sol och väldigt mysigt :)

På eftermiddagen gick hem och bytte om inför kvällens festligheter. Jag hade gjort en tårta som jag tog med :) Jag använde daimtårtan som botten och toppade med kokostopping sen garnerade jag med massa jordgubbar. Är det midsommar så är det ju, då måste man äta gubbar i massor ;)
Vi hade med oss packning för flera veckor kändes det som... 

Sedan bar det av mot Hallsberg och en fantastiskt rolig och bra anordnad midsommarfest men de bilderna kommer senare eller imorgon. 
Nu ska jag ta mig en löprunda med Anja i lurarnade. Ingen har väl missat att det var premiär för sommarpratarna igår?! Tydligen ska hennes program vara sjukt bra, jag kunde inte lyssna på det när det sändes eftersom vi hade öppet på Smultris. Pappa ringde mig igår kväll efter de hade lyssnat på det och sa att jag absolut var tvungen att lyssna på det innan jag gick och la mig såååå bra var det! Men jag ville ha något att springa med idag så jag väntade!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar