fredag 29 juni 2012

Glutenfritt i massor!

Nu ni mina vänner har jag ätit både bröd och bulle som varit fri från gluten och smakat riktigt gott!!! 

Dagens outfit bestod av jacka/kavaj från Mango, sjal från Zara, skor från syster och klänningen kommer jag inte ihåg vilket märke det är men den är från Smultris iaf!
Älskar klockan som jag köpte i USA för en billig penning!
Amandas och min tur bar mot Englas Skafferi cirka 30 min från Örebro. 
För att hitta hade vi vägbeskrivning via datorn... Körde fel ändå, jag skyller på kartläsaren ;) 
Jag köpte mig en glutenfri bulle :)

Amanda åt en vanlig bulle bakad på surdeg!

Mys!
Kunde inte hålla mig, när min bulle var slut slog jag till på en brödkorg (bara glutenfritt bröd!). Amanda fick hjälpa mig äta upp ;)
Huset är en gammal skola, här rummet där gästerna fikar och som fungerat som gymnastiksal en gång i tiden. 
Här köpte man sitt fika och tog sedan med sig till det bord man ville fika vid. Lite som Smultris alltså! 
Jag önskar er en mysig fredagskväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar