söndag 17 juni 2012

Review

Vilken härlig kväll det blev i fredags, en riktig sommarkväll :)
Planen var såklart att se fotbollen. Till en början skulle ju tapas ha gjorts men eftersom tiden blev knapp fick tacos duga. Jag älskar dock tacos, skulle kunna leva på nachochips, guacamole, salsasås, gräddfil och grönsaker! Mmmm!  

 Kvällen började som sagt med tacos och somriga drinkar. Päronlikör med sprite, riktigt gott och detta vin med hallon i så lätt och så gott!


 Sedan bar det av till ett fullsatt Satin.


Stämningen var på topp, vilken match!
Ja resultatet vet vi ju nu. Usch! En kompis till mig från England tyckte att vi hade spelet och var sååå bra, -Hanna ni förtjänade att vinna... Vad gör det om vi inte gör flest mål?! 
Det var EM för Sverige för denna gång, snabbt över för att milt uttrycka det. Matchen på tisd känns inte så inspirerande nu direkt.. Men men det var kul så länge det varade :)

Gårdagskvällen spenderades här. Mycket trevligt! 
Jag gjorde en drink som blev mycket populär. Hot lips döpte jag den till! Först döpte jag den till summer blow men tydligen var det ett mycket roligt namn som lätt misstolkades så snabbt som ögat bytte jag namn ;) Alltid så roliga idéer efter ett glas eller två.. 

Hot lips består av en del vodka, två delar hallonsaft och fyra delar sprite toppad med massa frysta hallon! Jättelätt och god :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar