onsdag 13 juni 2012

Vet ni vem jag precis besökt?! Tandläkaren! Jag älskar att åka dit förutom att det kostar skjortan men känslan när man kommer därifrån och man känner varenda tand i hela munnen är underbar. Oh jag älskar det!  Jag har peppa peppa ta i trä aldrig haft några hål i tänderna så nu dröjer det 1.5 år till jag får lägga mig i stolen, ta bilder och ta bort tandsten och känna varenda millimeter i munnen. 

Hon frågade om jag drack mycket läsk, åt godis och annat socker. Läsk är det inga problem med men det senare... Hur ska man inte kunna äta massa bakverk när man jobbar i ett café och bakar dagarna i ända?! 

Till Adams studen gjorde jag den nya desserten med lakrits, hallon och kesella citrus. Tycker desserten ser så fantastiskt somrig ut! Här har ni receptet, igen!


 Nu ska jag ut till cafét igen där vi serverar räksallad för första gången idag :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar