fredag 15 juni 2012

Sammanträffande!

I lördags berättade Helena som jobbar på Smultongården om en artikel i NA (Örebros lokaltidning) där det stod om en tjej som gjorde riktigt fina och höga kakor. I onsdags hade hon hittat tidningen och tagit med artikeln!! Jag blev överlycklig, jättekul att läsa om plus att det fanns ett recept :)

Lite senare under onsdagen får jag post till Smutlris då har mormor skickat några recept hon hittat (riktigt skojiga som jag absolut kommer testa!) och en artikel från Aftonbladet. Artikeln handlar om en tjej som helt plötsligt fick ett enormt bakintresse och precis gett ut en bok med sina fantastiskt fina och höga tårtor. Tror ni inte att det är samma tjej?! Helt sjukt!!!

Det enda som skiljde de två tidningarna var att i Aftonbladet fick man tre recept medan det i NA endast var ett, annars var texten helt densamma!

 Vilken inspirerande tjej!! På dagarna jobbar hon på H&M och spelar i ett elektropopband annars är hon som hon uttrycker det, besatt av att göra tårtor.
Så ni vet ju vad jag kommer testa framöver ;)

Kolla vad som nyss kom till mig!!
Ni får se vad som är i lite senare när jag provat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar