söndag 3 juni 2012

Nu åker hon

“Good friends are like stars.... You don't always see them, but you know they are always there”

Sen den 26 mars har vi inte spenderat många timmar ifrån varandra. Under den första månaden umgicks vi bokstavligen 24/7, efter det har vi träffats i princip varje dag om inte har vi pratat i telefon flera gånger. 
 Idag åker Sara till sin hemort Umeå för att sedan på onsdag åka bort i två veckor! Efter det kommer hon till Örebro och hämtar det sista från lägenheten (stannar alltså här i cirka 15 min) sen bär det av till Umeå i fyra dagar för att sedan åka till Norge och jobba hela sommaren.
 När jobbet i Norge är klart ska hon till Amsterdam och plugga hela hösten. Människan som nästan känns som en del av mig, jag menar vi har ju umgåtts nonstop med tanke på uppsatsen, åker nu och kommer aldrig tillbaka.  
Ja, jag vet att jag inte troligen inte heller kommer vara i Sverige till hösten men under sommaren är jag garanterat kvar, ska ju ha cafét på Smultris och jag kommer sakna dig Sara så sjukt mycket. Det är inte varje dag man träffar människor som man verkligen har okonstlat sinnessjukt roligt med i varje situation, ena sekunden sitter vi och pratar om något allvarligt för att i nästa bara skratta som om det inte fanns ett enda problem i livet, vi delar precis samma humor!!!
I will miss u like hell. 

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj oj det där är inte kul, ser heller inte kul ut men ni kan ju prata med varandra varje dag i dagens samhälle. skillnad när jag var barn, då fick man vänta på brev, det kunde vara jobbigt det. Era vägar kommer att korsas igen så gråt inte mer nu - efter regn kommer solsken! Lycka till Sara med allt du skall göra önskar MM o MF Kram

    SvaraRadera
  2. Men Gud! Jag dör! Sitter och bölar på bussen!!! Inte okej! Jag kommer sakna dig också gosigoossss!! Men jag är säker på att våra vägar kommer korsas igen kanske tidigare än du tror ;-)

    SvaraRadera