onsdag 6 februari 2013

24 x London

Notting Hill/ Portobello Road 




 Favvo puben i Paddington 
Selfridges gottis hörn 


Camden ♥ 
Bills ♥ 
Extremt cool restaurang- intredningen, maten, desserterna, konceptet - allt - hemsida här 




 Love the city ♥ 
 Afternoon tea i Knightsbridge 

  Harrods 


 Fabbe goes wild and cray in the M&M world at Lester Square 
 Piccadilly Circus 
 Kaffe på Starbucks/ gratis wifi ;) 
 Musikal - Bodyguard 
Lite av vad vi hittade på i den fantastiska staden som ville visa sig från sin bästa sida -  inte en sekund behövde vi paraply. Tackar för det väderguden!
Blev inga bilder från Sketch eller Leon som jag kan rekommendera varmt. Dock har jag väl runt 50 bilder från Jamie Olivers ställe men han får ett eget inlägg en annan dag. Såklart saknade vi syster Stina och bror Adam men nästa gång är de förhoppningsvis i Europa och kan följa med! För det blir en nästa gång någongång...
Jag älskar verkligen London 

Franskan rullar vidare. Idag har haft ett seminarium online i en av de fyra delkurserna som jag läser på distans från Sverige (ni vet supersvårakursensomjaghatar). Nu ska jag fortsätta med läxan inför morgondagens skola och plugga till ett prov som jag har i en av delkursena online nästa vecka.

Bonne soirée!

1 kommentar:

  1. Så kul Hanna att se allt, och jag som tror att jag inte skulle gilla London. Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig. Pratade alldeles nyss med Stina, hon var med tjejerna på ett shoppingcenter och skulle kanske äta där. Vi håller tummarna för dig, det går nog bra. Kram

    SvaraRadera