lördag 19 januari 2013

Rusningstrafik à la Nice

Klockan 17.20

De flesta som bor i Nice tar sig en tur på tramen. 
För tillfället finns det bara en tramway men det ska byggas en ny (eller kanske redan byggs?!).
 Huvudgatan heter Jean Médecin. 


Igår jobbade jag. Lite pirrigt att gå dit eftersom jag sa upp mig dagen innan men det gick bra. Nu ska jag iväg på ett nytt 9.5 timmars pass som jag hoppas blir fyllt av massa trevliga kunder! 

Efter jobbet ska jag hem och byta om till något annat än joggingskor så jag får komma in på kvällens restaurang besök ;) 

Ha en härlig lördag :) 

2 kommentarer:

  1. Hej på dig! Kul att se lite Nice. Jag ser att tågen är inte likt mitt Tåg i Bergslagen. Något häftigare. Kanske man kommerr åka det så småningom. Vi skall verkligen ha en skön lördag, den kommer nog till stor del att firas i sportsoffan eftersom det är MINUS 20 grader. Det tycker jag är kallt. Vi eldar även i köksspisen vilket jag tycker är mysigt. Ha så kul. Kram

    SvaraRadera
  2. Love Nice - lavlavlav Nice!!!! Meeeeera bilder. PPPP UUUUU SSSSSS SSSSSS

    SvaraRadera