onsdag 2 januari 2013

Kycklingben

Skulle testa mina ben idag efter många dagars sängliggande och gick ner till Carrefour - närbutiken 2 min från lägenheten. Fortsätter man förbi affären till slutet av gatan (2 min) kommer man till havet. Det var sådant fantastiskt ljus från havet att jag var tvungen att gå ner och kolla. 
 Och vilken syn jag fick - en stooooooor gul sol som spred ett ljus utan dess like över promenaden. Hade bara mobilen så bilden gör sig inte rättvis. Jag stod stilla och bara kollade, 5 minuter senare hade solen gått ner och jag traskade tillbaka till affären på mina rangliga ben. 
När Stina och Malin var på besök åt vi frukost på stranden. 

Det är det jag älskar mest med Nice, så nära till "storstaden" och lika nära till ett klarblått hav 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar